Poradniki, które pomogą Ci w rozwoju biznesu online
Poniżej znajdziesz krótkie poradniki, które odpowiadają na pytania pojawiające się w trakcie automatyzacji Twojego biznesu online.
Poradniki pokrywają takie obszary jak e-mail marketing w MailerLite, obsługa zamówień czy tworzenie kursu online na własnej platformie.
E-mail Marketing i obsługa MailerLite
1. Start z MailerLite – wszystko, co musisz wiedzieć o tworzeniu i wysyłce zautomatyzowanych wiadomości po zapisie na bezpłatny prezent (lead magnet)
2. Tworzenie wiadomości e-mail
3. Tworzenie szablonów
4. Tworzenie automatyzacji na wysyłkę lead magnetu
5. Wygeneruj w Google Drive link do pobrania bezpłatnego prezentu, który wstawisz w e-mailu
6. Zmiana treści e-maila w automatyzacji
7. Usuwanie kontaktów z MailerLite
8. Dodawanie kontaktów, import pliku CSV
Płatności na stronie internetowej
1. Porównanie bramek płatności używanych w Polsce

E-transfer – metoda płatności polegająca na automatycznym wypełnianiu końcowego formularza do przelewu za klienta.
E-przelew – metoda płatności, w której klient sam musi uzupełnić formularz do przelewu.
Opłata chargeback – jest to opłata za zwrot środków na konto klienta, który dokonał płatności kartą.
3. Niezbędne dane do integracji PayU
4. Dane do integracji Tpay
5. Dane do integracji PayPal
Wprowadzenie zmian na stronie i obsługa DIVI
1. Logowanie się do Twojej strony i poruszanie po WordPress
2. Edycja zdjęć
3. Edycja tekstu
4. Edycja wideo
5. Kopiowanie i przenoszenie elementów na stronie
Obsługa zamówień i płatności
1. Obsługa zamówień i Woocommerce
2. Tworzenie kuponów rabatowych
3. Przesłanie potwierdzenia zamówienia (gdy klient nie otrzymał go automatycznie)
4. Dodawanie produktów w Woocommerce
5. Zwrot pieniędzy za zamówienie
6. Subskrypcje
Obsługa lejków
1. Gdzie znaleźć linki do poszczególnych stron z lejka marketingowego
Obsługa bloga
1. Dodawanie wpisów na blogu
Platforma Kursów
3. Jak wygląda Twój kurs z poziomu klienta i jak wejść w profil kursanta
4. Dodawanie nowych użytkowników do platformy
5. Wygenerowanie nowego hasła dla kursanta (gdy nie otrzymał go automatycznie)
6. Dodawanie lekcji do kursu
1. Podstawowe ustawienia reklamy na Facebooku
© ClientPage 2020. Wszelkie prawa zastrzeżone.