Kolejne kroki z Twoją stroną

Masz już świetną stronę! Gratulacje!
Dowiedz się teraz, co warto robić z nią w przyszłości, żeby działała dla Ciebie i pomogła Ci w budowie silnej marki w Internecie. 

1) Głoś nowinę!

Kiedy Twoja witryna zostanie już uruchomiona, najważniejszą rzeczą do zrobienia na samym początku jest zwiększenie na niej ruchu.
Pomoże Ci to szybciej i wyżej pozycjonować stronę w indeksie Google i poprawi ranking SEO. Oto kilka sposobów do rozważenia na zwiększenie liczby odwiedzających na stronie:

et|arrow_carrot-right_alt2|=

Newsletter

Jeśli masz działający newsletter lub bazę kontaktów e-mail, warto poinformować te osoby o uruchomieniu nowej witryny. Pamiętaj, aby w swoich komunikatach zawsze skupiać się na tym, co Twoi odbiorcy mogą otrzymać od Ciebie – jaką wartość dasz im bądź ich biznesom. 

Istnieje wiele narzędzi do wysyłki e-maili do wielu kontaktów na raz. Jednymi z najpopularniejszych i godnych polecenia są GetResponse, FreshMail, Mailchimp oraz MailerLite. Jeżeli dopiero zaczynasz MailerLite będzie dobrym rozwiązaniem.

et|arrow_carrot-right_alt2|=

Media Społecznościowe

Skorzystaj z pomocy znajomych na Facebooku, rodziny i współpracowników, aby szerzyć dalej informacje o swojej witrynie. Będziesz zaskoczony, jak daleko może dojść informacja, gdy jest udostępniana i lubiana przez co raz to nowe osoby. Dodatkowo, jeśli jesteś aktywny na LinkedIn, Instagramie lub innych portalach społecznościowych, podziel się informacją również tam!

et|arrow_carrot-right_alt2|=

Marketing szeptany

Polecenie z ust do ust to potężna pomoc w promocji Ciebie i Twojego biznesu. Jeśli jesteś tak jak my mega szczęśliwy na start swojej strony internetowej, powiedz o tym dalej! Otrzymaj od osób wokół Ciebie opinie i zobacz, co sądzą o Twojej nowej obecności w Internecie. To cenna informacja zwrotna, która może się przydać przy rozważaniu zmian i dodatków do witryny.

2) Poproś o recenzję

Recenzje online są bardzo ważne zwłaszcza w przypadku firm, których potencjonalni klienci szukają w Internecie. Istnieje wiele różnych sposobów na otrzymanie recenzji, oto niektóre z nich, które gorąco polecamy:

et|arrow_carrot-right_alt2|=

Recenzje w Google

Google to najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie, a recenzje pojawiają się na niej zwykle, gdy ktoś za jej pomocą znajduje daną witrynę czy firmę. Warto więc w wynikach wyszukiwarki Google mieć kilka dobrych słów od swoich klientów, bo bardzo pomogą w nawiązaniu nowych współprac.

et|arrow_carrot-right_alt2|=

Recenzje na Facebooku

Rekomendacje na Facebooku również są świetne i co raz więcej klientów zagląda tam przed podjęciem decyzji o kupnie czy rozpoczęciu współpracy. Nie bój się poprosić klientów o pozostawienie recenzji na Twoim fanpage na Facebooku. Lub uzyskaj ich zgodę na udostępnienie recenzji, którą wystawili Ci w inny sposób.

et|arrow_carrot-right_alt2|=

Referencje na stronie www

Warto zebrać jak największą liczbę referencji, aby móc je potem opublikować na swojej stronie. Nawet jeśli obecnie nie masz żadnych, możesz zebrać 5-10 dobrych, spersonalizowanych recenzji za pośrednictwem poczty e-mail, Google lub Facebooka. Użytkownicy często szukają referencji na stronie www, aby upewnić się, że wybrana firma spełni ich oczekiwania na 100% i jest warta ich czasu oraz pieniędzy.

Będziemy mega wdzięczni za Twoją referencję!

Jeśli miałeś niesamowite doświadczenie współpracując z nami i jesteś zadowolony z efektu, daj nam o tym znać!
Nie tylko sprawi to, że będziemy czuć się dzięki Tobie jeszcze lepiej, ale bardzo pomoże nam również w nawiązaniu nowych współprac w przyszłości. Daj nam znać o swoich wrażeniach! 😉

3) Aktualizuj informacje na stronie

Gdy Twoja witryna działa już przez dłuższy czas, warto upewnić się, że wszystko jest na niej aktualne. Zwłaszcza, gdy cały czas zaglądają na nią nowe osoby. Oto kilka sugestii:

et|arrow_carrot-right_alt2|=

Zmieniaj zdjęcia

Zalecamy aktualizację zdjęć 1-3 razy w roku. Jeśli Twoja witryna ma na samym początku strony duży obraz, warto co jakiś czas zmienić ten obraz na nowy i tym samym zachować świeżość witryny. Dodatkowo, dla odwiedzającego będzie to znak, że poświęcasz czas na aktualizację swojej witryny i dbasz, żeby była dla niego jeszcze lepsza. 

et|arrow_carrot-right_alt2|=

dbaj o kolory

Jeżeli Twoja witryna ma już ponad rok, zdecydowanie zalecamy wprowadzenie czegoś, co ją urozmaici. Czasem mała kosmetyczna zmiana w kolorach czy pasku menu lub po prostu dodanie nowej grafiki potrafi nadać stronie świeżości i zatrzymać uwagę odwiedzającego na dłużej.

et|arrow_carrot-right_alt2|=

Aktualizuj swoje informacje

Jeśli informacje, personel, godziny pracy lub usługi w Twojej firmie się zmienią, koniecznie zmień to także na stronie internetowej! Nie ma nic gorszego niż posiadanie błędnych czy przestarzałych informacji na stronie, które wprowadzają klienta w błąd. Aktualizuj swoją witrynę internetową i usprawniaj ją.

4) Dodawaj treści

Google ocenia witryny jako „żywe” lub „martwe”. „Żywa” strona generuje ruch, pozyskuje nowych użytkowników, jest aktualizowana, dodawane są do niej nowe treści czy publikacje na blogu. Jeśli Twoja witryna jest „martwa” – np. przez brak odpowiedniego zarządzania, aktualizacji lub opieki – może to dramatycznie wpłynąć na Twój ranking SEO. Oto kilka propozycji na dodawanie treści do strony www: 

et|arrow_carrot-right_alt2|=

Blog

Blogowanie dla wielu osób jest nieco przereklamowane. Rozumiemy to, ale fakty są takie, że witryny z blogiem generują o 30–40% większy ruch niż ich konkurenci. Dodatkowo Google często pozycjonuje posty blogowe wyżej niż główną stronę danej witryny. Jeśli stworzysz dobre, wartościowe treści, które będą przydatne dla klientów, zwiększysz tym samym ruch. Pamiętaj również o korzystaniu z mediów społecznościowych, aby rozpowszechniać swój blog. 

et|arrow_carrot-right_alt2|=

Nowe Strony

et|arrow_carrot-right_alt2|=

Aktualizacja treści

5) Chroń swoją stronę

Ponad 50% całego ruchu w internecie to obecnie spamerzy, boty, złośliwe oprogramowanie i hakerzy. Jeśli jeszcze nie dołączyłeś do nas w zakresie ochrony swojej witryny, bardzo to zalecamy. Możesz dowiedzieć się dlaczego warto tutaj, ale faktem jest, że strony są obecnie hakowane na potęgę. I często bez większego powodu niż to, że haker tysiące kilometrów od Ciebie, po prostu znalazł sposób na przedostanie się przez zaporę firmy hostingowej itp.

Jeśli Twoja witryna nie jest chroniona i zabezpieczona, to tylko kwestia czasu aż dojdzie do jej naruszenia. Nasz plan bezpieczeństwa pozwala Tobie (i nam) lepiej spać w nocy, wiedząc, że Twoja witryna jest chroniona w sposób opisany tutaj.

6) Zobacz poradniki i przygotuj się
na wprowadzanie małych zmian na stronie

1. Logowanie się do Twojej strony i poruszanie po WordPress

2. Edycja zdjęć

3. Edycja tekstu

4. Edycja wideo

5. Kopiowanie i przenoszenie elementów na stronie

Będziemy mega wdzięczni za Twoją referencję!

Jeśli miałeś niesamowite doświadczenie współpracując z nami i jesteś zadowolony z efektu, daj nam o tym znać!
Nie tylko sprawi to, że będziemy czuć się dzięki Tobie jeszcze lepiej, ale bardzo pomoże nam również w nawiązaniu nowych współprac w przyszłości. Daj nam znać o swoich wrażeniach! 😉

© ClientPage 2020. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Rozwiń swój biznes z tymi 3 strategiami!

BEZPŁATNE

Wypełnij pola poniżej i odbierz bezpłatny
e-book ze sprawdzonymi wskazówkami od ekspertów!

Współpracuj z ekspertami od lejków marketingowych

Czy nie byłoby super zwiększyć sprzedaż w Twojej firmie? Jeśli tak to wypełnij pola poniżej i przejdź dalej