5 narzędzi do zbudowania imperium online

 

Biznesy online coraz mocniej zaznaczają swoją pozycję na rynku. Przedsiębiorcy działający stacjonarnie chętnie nadają nowego wymiaru swoim firmom. Równocześnie pojawiają się aplikację, programy, platformy ułatwiające prowadzenie biznesu w sieci. Dzisiaj przedstawimy wam te, z których my korzystamy na co dzień.

 

Słuchaj aktywnie i rób notatki, by wziąć dla siebie jak najwięcej.

 

1. Wirtualne pokoje do spotkań online – używamy ich do rozmów z naszymi pracownikami. Pracujemy w formie asynchronicznej oraz online, więc jest to dla nas świetne rozwiązanie na wymianę informacji. Wirtualny pokój można nazwać naszym biurem. Spotykamy się tam również z potencjalnymi klientami. W tym celu wykorzystujemy Vectera i Tobie też ją polecamy. Ty i Twoi rozmówcy nie musicie mieć żadnej aplikacji – wystarczy, że prześlecie sobie link. Macie też możliwość udostępnienia ekranu, pisania na czacie, który zapamiętuje rozmowę. Możecie też stworzyć nagranie.
Kolejna wtyczka to Zoom – możesz na niej prowadzić całą grupę online.

2. Komunikacja między Tobą, a Twoimi pracownikami – tutaj świetnie sprawdza się todoist, w którym możesz przydzielić zadanie komuś, ale także ktoś może przydzielić zadanie do zrobienia Tobie. Każdy wie, co jest do zrobienia, na kiedy i jaki jest priorytet zadania. Możesz stworzyć tam powtarzalny proces. Aplikacja jest bardzo łatwa, a dostęp do niej możesz mieć na telefonie. Możecie wykorzystać ją też do waszych stałych zadań, takich jak np. zapłacenie podatku.

3. Wtyczki do przeglądarki – warto zwrócić uwagę na color picker, który możecie dodać do przeglądarki. Dzięki niemu, za pomocą jednego kliknięcia możesz skopiować kolor, który spodobał Ci się na jakiejś stronie.
WhatFont, to narzędzie z którym sprawdzisz jaka czcionka została użyta na stronie.

4. Programy do nagrywania twarzy + ekranu – używamy do tego dwóch narzędzi: Loom i Dubb Mają one rozszerzenie do przeglądarek, więc wystarczy jedno kliknięcie by zacząć nagrywać. Po nagraniu przekazujesz dalej link z filmem – i gotowe 🙂 Oszczędzasz przy tym czas na eksportowanie i importowanie pliku.

5. Narzędzie Google – korzystamy najczęściej z docs i arkuszy. Zastępują one u nas dokumenty Word itp. Dzielimy się nimi z pracownikami, klientami. Jeśli masz ich usługę G Suite to dostajesz swój specjalny email i możesz wszystko w łatwy sposób współdzielić z zespołem. Jest to niezastąpione narzędzie, jeśli pracujesz z dokumentami czy prezentacjami. Google jest dla nas niezawodny.

W tym odcinku polecamy:
Vectera – https://www.vectera.com
Zoom – https://zoom.us/
Todoist – https://todoist.com/pl
Collorzilla/Color Picker – https://www.colorzilla.com/
WhatFont – https://chrome.google.com/webstore/detail/whatfont/jabopobgcpjmedljpbcaablpmlmfcogm?hl=pl
Loom – https://chrome.google.com/webstore/detail/loom-for-chrome/liecbddmkiiihnedobmlmillhodjkdmb
Dubb – https://dubb.com/

 

PS. Chcesz poznać 3 strategie dotarcia do nowych klientów w internecie?

Znajdziesz je w naszym e-booku “3 niezawodne strategie na rozwój biznesu online” 📘
Odbierz go bezpłatnie tutaj: 💥→ clientpage.pl/prezent

ClientPage 👩🏼🧔🏻
💻 clientpage.pl
👍 Facebook
❤️ Instagram
🎬 YouTube

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Facebook

Odcinki, które Ci się przydadzą

Rozwiń swój biznes z tymi 3 strategiami!

BEZPŁATNE

Wypełnij pola poniżej i odbierz bezpłatny
e-book ze sprawdzonymi wskazówkami od ekspertów!

Współpracuj z ekspertami od lejków marketingowych

Czy nie byłoby super zwiększyć sprzedaż w Twojej firmie? Jeśli tak to wypełnij pola poniżej i przejdź dalej