Biznesy online coraz mocniej zaznaczają swoją pozycję na rynku. Przedsiębiorcy działający stacjonarnie chętnie nadają nowego wymiaru swoim firmom. Równocześnie pojawiają się aplikację, programy, platformy ułatwiające prowadzenie biznesu w sieci. Dzisiaj przedstawimy wam te, z których my korzystamy na co dzień.
Słuchaj aktywnie i rób notatki, by wziąć dla siebie jak najwięcej.
1. Wirtualne pokoje do spotkań online – używamy ich do rozmów z naszymi pracownikami. Pracujemy w formie asynchronicznej oraz online, więc jest to dla nas świetne rozwiązanie na wymianę informacji. Wirtualny pokój można nazwać naszym biurem. Spotykamy się tam również z potencjalnymi klientami. W tym celu wykorzystujemy Vectera i Tobie też ją polecamy. Ty i Twoi rozmówcy nie musicie mieć żadnej aplikacji – wystarczy, że prześlecie sobie link. Macie też możliwość udostępnienia ekranu, pisania na czacie, który zapamiętuje rozmowę. Możecie też stworzyć nagranie.
Kolejna wtyczka to Zoom – możesz na niej prowadzić całą grupę online.
2. Komunikacja między Tobą, a Twoimi pracownikami – tutaj świetnie sprawdza się todoist, w którym możesz przydzielić zadanie komuś, ale także ktoś może przydzielić zadanie do zrobienia Tobie. Każdy wie, co jest do zrobienia, na kiedy i jaki jest priorytet zadania. Możesz stworzyć tam powtarzalny proces. Aplikacja jest bardzo łatwa, a dostęp do niej możesz mieć na telefonie. Możecie wykorzystać ją też do waszych stałych zadań, takich jak np. zapłacenie podatku.
3. Wtyczki do przeglądarki – warto zwrócić uwagę na color picker, który możecie dodać do przeglądarki. Dzięki niemu, za pomocą jednego kliknięcia możesz skopiować kolor, który spodobał Ci się na jakiejś stronie.
WhatFont, to narzędzie z którym sprawdzisz jaka czcionka została użyta na stronie.
4. Programy do nagrywania twarzy + ekranu – używamy do tego dwóch narzędzi: Loom i Dubb Mają one rozszerzenie do przeglądarek, więc wystarczy jedno kliknięcie by zacząć nagrywać. Po nagraniu przekazujesz dalej link z filmem – i gotowe 🙂 Oszczędzasz przy tym czas na eksportowanie i importowanie pliku.
5. Narzędzie Google – korzystamy najczęściej z docs i arkuszy. Zastępują one u nas dokumenty Word itp. Dzielimy się nimi z pracownikami, klientami. Jeśli masz ich usługę G Suite to dostajesz swój specjalny email i możesz wszystko w łatwy sposób współdzielić z zespołem. Jest to niezastąpione narzędzie, jeśli pracujesz z dokumentami czy prezentacjami. Google jest dla nas niezawodny.
W tym odcinku polecamy:
Vectera – https://www.vectera.com
Zoom – https://zoom.us/
Todoist – https://todoist.com/pl
Collorzilla/Color Picker – https://www.colorzilla.com/
WhatFont – https://chrome.google.com/webstore/detail/whatfont/jabopobgcpjmedljpbcaablpmlmfcogm?hl=pl
Loom – https://chrome.google.com/webstore/detail/loom-for-chrome/liecbddmkiiihnedobmlmillhodjkdmb
Dubb – https://dubb.com/
PS. Chcesz poznać 3 strategie dotarcia do nowych klientów w internecie?
Znajdziesz je w naszym e-booku “3 niezawodne strategie na rozwój biznesu online” 📘
Odbierz go bezpłatnie tutaj: 💥→ clientpage.pl/prezent
ClientPage 👩🏼🧔🏻
💻 clientpage.pl
👍 Facebook
❤️ Instagram
🎬 YouTube
0 komentarzy