6 aplikacji do automatyzacji biznesu i optymalizacji czasu pracy


Automatyzacja działań to filar naszej strategii działania w firmie. Dbamy o to, by zaoszczędzić, jak najwięcej czasu na zadaniach, które możemy oddelegować lub powierzyć odpowiedniej aplikacji. Chcemy się z Tobą podzielić 6 aplikacjami, z których korzystamy, tak byś również mógł oszczędzać czas.

Słuchaj aktywnie i rób notatki, by wziąć dla siebie jak najwięcej.

 

  1. Email Marketing – do wysyłki naszego newslettera używamy Activecampaign. Bardzo łatwo ustawia się w nim maile, ale przede wszystkim cenimy go za to, że jest niezawodny. Ma świetną dostarczalność i używa sztucznej inteligencji tzn. bada jak użytkownik otwiera maile i na tej podstawie wysyła mu kolejne wiadomości. Świetnie integruje się ze sklepami internetowymi np. WooCommerce. Jeśli zaczynasz przygodę z email marketingiem polecamy Ci też Getresponse, MailerLite, MailChimp.

  2. Płatności online – niezbędne, jeśli chcesz sprzedawać online. My używamy i polecamy PayU połączone z PayPalem, dzięki czemu możemy obsługiwać klientów z Polski i zza granicy. Plusem jest automatyczne zapisywanie płatności – Ty i klient dostajecie od razu potwierdzenie przelanych pieniędzy. Można je również zintegrować z automatyczną księgowością np. iFirma, co sprawi, że klient od razu otrzyma fakturę.
  3. Komunikacja z klientami w naszym teamie – u nas sprawdza się HelpSquad. Jest to program, który łączy się ze skrzynką email i daje możliwość przydzielania maili do odpowiednich osób w  zespole. Można w nim też dużo rzeczy zautomatyzować np. odpowiedzi na pytania klientów.
  4. Organizacja w firmie – przydzielenie poszczególnych zadań do osób za nie odpowiedzialnych. Używamy do tego Todoist, ale popularne też jest Nozbe.
  5. Tworzenie kopii zapasowych – bardzo ważne w przypadku tworzenia muzyki, wideo itp. Korzystamy z pCloud i Google Drive. Mamy na pulpicie folder, do którego wrzucamy pliki i który się synchronizuje od razu po połączeniu z internetem.
  6. Bezpieczne przechowywanie plików – Dobrze jest mieć alternatywny program, gdzie jest dużo miejsca i pliki można przechowywać tam przez długi czas. W Google Drive możecie wspólnie z klientem dzielić się wrzucanymi plikami, zdjęciami. Możecie też na bieżąco, wspólnie tworzyć nowe dokumenty.

 

Sprawdź, co możesz zautomatyzować w swojej firmie. Przetestuj proponowane przez nas narzędzia, zaoszczędź czas i skup się w 100% na rozwoju swojego biznesu.

 

Programy, które polecamy:

https://www.activecampaign.com/
https://www.mailerlite.com/
https://www.getresponse.pl/
https://mailchimp.com/

https://www.payu.pl/
https://www.paypal.com/

https://helpsquad.com/
https://todoist.com/
https://nozbe.com/

https://.pcloud.com/
https://www.google.com/drive/

 

PS. Chcesz poznać 3 strategie dotarcia do nowych klientów w internecie?

Znajdziesz je w naszym e-booku “3 niezawodne strategie na rozwój biznesu online” 📘
Odbierz go bezpłatnie tutaj: 💥→ clientpage.pl/prezent

ClientPage 👩🏼🧔🏻
💻 clientpage.pl
👍 Facebook
❤️ Instagram
🎬 YouTube

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Odcinki do posłuchania

Facebook

Odcinki, które Ci się przydadzą

Rozwiń swój biznes z tymi 3 strategiami!

BEZPŁATNE

Wypełnij pola poniżej i odbierz bezpłatny
e-book ze sprawdzonymi wskazówkami od ekspertów!

Współpracuj z ekspertami od lejków marketingowych

Czy nie byłoby super zwiększyć sprzedaż w Twojej firmie? Jeśli tak to wypełnij pola poniżej i przejdź dalej