Jak mądrze używać pop-upów na stronie www, żeby generować więcej leadów


Witaj w piątym odcinku podcastu Biznes Na Autopilocie.
Z tej strony Marcela i Tomek – tworzymy ten podcast dla przedsiębiorców działających w internecie, którzy chcą zautomatyzować swój biznes online.

Ten odcinek zdementuje i na zawsze odmieni czarną stronę popupów 😀 Dowiesz się w nim, jaka jest ich rola oraz do czego możesz je wykorzystać. Jak zawsze otrzymasz też od nas kilka wskazówek do zastosowania u siebie na stronie.

 

Słuchaj aktywnie i rób notatki, by wziąć dla siebie jak najwięcej.

Pop-up to w j. angielskim po prostu wyskoczyć. Co ma wspólnego wyskakiwanie z Twoim biznesem?

Pop-upy – są to wyskakujące okienka na stronie, które pewnie niejednokrotnie już widzieliście. Pojawiają się one z propozycją zapisu na newsletter albo dołączeniem na listę oczekujących. Jako takie wyskakujące okienka możesz je zapamiętać.

 

Kilka rodzajów pop-upów:

Ich znajomość pomoże Ci je wprowadzić oraz zaplanować. Jeśli korzystasz z pomocy informatyka będzie łatwiej Ci się z nim komunikować.

Oto one:

– Pop-up exit intent – pojawia się, gdy sterujesz myszką do wyjścia ze strony.

– Pop-up wyświetla się po przejściu danego % strony.

– Pop-up wyskakuje po danym czasie – np. po 2 minutach.

– Pop-up przypisany do guzika – gdy klikniesz w guzik, popup wyskoczy.

 

Jak możesz je wykorzystać?

1. Do zatrzymania osoby dłużej na stronie np. w momencie kierowania się do wyjścia odbiorca otrzymuje popup z atrakcyjną zniżką.

2. Jako wprowadzenie do Twojego lejka – prosząc o wypełnienie formularza z danymi, dajesz w zamian swój lead magnet, czyli np. darmowy ebook.

3. Jako ostatni wyzwalacz sprzedaży – użyty na stronie z koszykiem, gdzie odbiorca wypełnił już dane, ale jednak zdecydował, że chce wyjść. Wtedy na pop-upie dajesz info: odbierz 20% zniżki, ale tylko jeśli użyjesz jej przez kolejne 20 min.

4. Do pozyskania leadów – czyli zdobycia danych sprzedażowych.

Dobrze zaplanowane pop-upy, to nie samo zło i mogą Ci dużo pomóc.
Przemyśl je i skonstruuj, tak żeby były przyjemne i nie rozpraszały odbiorcy. Daj swoją stronę do sprawdzenia osobie, która się na tym nie zna. Zapytaj ją “czy to wyskakujące okienko Cię wkurza?” Taka osoba może dać Ci wiele cennych informacji.

 

3 rzeczy do zapamiętania z tego odcinka:

1. Pop-upy, to wyskakujące okienka na stronie, które prowadzą do zapisu np. na newsletter.

2. Są różne rodzaje pop-upów i można wykorzystać je w różnych celach.

3. Dzięki pop-upom możesz zatrzymać osobę dłużej na stronie i uzyskać od niej dane sprzedażowe.

Daj znać w komentarzu, czy odczarowaliśmy wizję wkurzających pop-upów 😉

 

Gotowy do działania? 🤔

Nie zatrzymuj się i skorzystaj od razu z naszego e-booka “3 niezawodne strategie na rozwój biznesu online” 📘
Otrzymasz go tutaj bezpłatnie –> clientpage.pl/prezent 💥

 

Chcesz nas lepiej poznać? W takim razie..

1. Odbierz od nas prezent → clientpage.pl/prezent

2. Zajrzyj tutaj →
ClientPage 👩🏼🧔🏻
💻 clientpage.pl
👍 Facebook
❤️ Instagram
🎬 YouTube

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Odcinki do posłuchania

Facebook

Odcinki, które Ci się przydadzą

Rozwiń swój biznes z tymi 3 strategiami!

BEZPŁATNE

Wypełnij pola poniżej i odbierz bezpłatny
e-book ze sprawdzonymi wskazówkami od ekspertów!

Współpracuj z ekspertami od lejków marketingowych

Czy nie byłoby super zwiększyć sprzedaż w Twojej firmie? Jeśli tak to wypełnij pola poniżej i przejdź dalej