Coraz więcej osób na co dzień korzysta tylko ze smartfonów. Przeglądają strony, odczytują wiadomości i dokonują zakupów produktów. Co musisz zrobić, żeby wpisać się w ich oczekiwania? Tego dowiesz się w dzisiejszym odcinku.
Słuchaj aktywnie i rób notatki, by wziąć dla siebie jak najwięcej.
50% użytkowników przegląda strony na mobile. Wychodząc im naprzeciw musimy się przygotować do tego, żeby nasza strona była w 100% dostosowana do urządzeń mobilnych.
Nie dbając o responsywność naszej strony z komórkami tracimy sprzedaż, widzów i obserwujących.
Jeśli Twoja strona nie jest dostosowana do użytkowników smartfonów, wyniki Twojego zarabiania i mailingu idą w dół.
Źle przygotowana strona, w której nagłówki są na cały ekran telefonu, wszystko na siebie najeżdża jest dla klienta nieatrakcyjna, a my stajemy się w jego oczach nieprofesjonalni.
Poznaj nasze wskazówki na co zwrócić uwagę, gdy:
*Sam tworzysz stronę.
*Współpracujesz z kimś, kto tworzy dla Ciebie stronę i jak mu powiedzieć o tym,
aby dostosował ją pod mobile.
To warto to zrobić:
1.Upewnij się, że umowa, którą podpisujesz ma w ofercie budowę strony pod mobile. Zawsze warto o to dopytać także w trakcie tworzenia i oddania strony.
2. Po oddaniu strony pod mobile – sprawdź ją 100 razy. Musi być ona perfecto przygotowana 👌
3. Jeżeli masz na stronie animacje – rozważ, czy na pewno ich potrzebujesz. Rozpraszają one uwagę odbiorcy, który może chce coś od Ciebie kupić.
4. Na stronie pod mobile często powinno być więcej guzików z wezwaniem do działania niż na komputerze, tak żeby prowadziły one do Twojego celu – przedstawienia oferty lub sprzedaży.
5. Sprawdź, czy guziki są czytelne dla odbiorcy i czy łatwo doprowadzą go do danego celu na stronie.
6. Zrezygnuj z niepotrzebnych efektów na guzikach – np. zwiększenie guzika po najechaniu na niego na telefonie nie da tak fajnego efektu jak na komputerze.
7. Zadbaj o dostosowanie zdjęć pod mobile. Czasami po wejściu na stronę przez telefon okazuję się, że z Twojego zdjęcia została tylko ucięta ręka.
8. Przemyśl, czy wszystkie sekcje, które masz na stronie są potrzebne pod mobile np. zbyt duża ilość rekomendacji, która w telefonie wygląda jak niekończąca się historia.
9. Większość osób przegląda Twoją stronę prawą ręką, scrollując kciukiem, dlatego Twoja strona musi być thumb friendly, czyli kciuko-przyjazna. Wezwanie do działania musi być umieszczone w zasięgu kciuka.
10. Sprawdź na telefonie koleżanki, czy Twoja strona dobrze u niej funkcjonuje. Możesz skorzystać też z bezpłatnych programów do sprawdzenia responsywności stron. Niżej znajdziesz do nich linki.
Jeśli jeszcze tego nie wiesz …
Twoja strona oprócz tego, że jest Twoją wizytówką może generować dla Ciebie pieniądze, kolejnych widzów oraz fanów.
Ty musisz zadbać o to, żeby Twoja strona przynosiła zyski, więc…
DBAJ O STRONĘ POD MOBILE 👌👌👌
Mamy dla Ciebie zadanie: Wejdź na swoją stronę przez telefon i sprawdź, czy jest ona kciuko-przyjazna 😉
👉Daj nam znać w komentarzu, co się okazało po sprawdzeniu! 📲🤔
Responsywność swoich stron możesz sprawdzić bezpłatnie klikając prawym przyciskiem myszki na swojej stronie i wybierając opcję “Zbadaj”. Następnie wybierz ikonkę telefonu i tabletu w lewym dolnym rogu i gotowe! 🙂
PS. Chcesz zostać rekinem biznesu? 🦈 W naszym bezpłatny e-book’u poznasz strategie, które stosują najwięksi giganci “3 niezawodne strategie na rozwój biznesu online” 📘
Pobierz i korzystaj –> clientpage.pl/prezent 💥
Chcesz nas lepiej poznać? W takim razie..
1. Odbierz od nas prezent → clientpage.pl/prezent
2. Zajrzyj tutaj →
ClientPage 👩🏼🧔🏻
💻 clientpage.pl
👍 Facebook
❤️ Instagram
🎬 YouTube
0 komentarzy