Szkolenia online i webinary to w ostatnim czasie bardzo popularne źródło czerpania wiedzy. W każdej dziedzinie możemy znaleźć coś wartościowego. Sami często korzystamy z takich rozwiązań i chętnie bierzemy udział w webinarach i szkoleniach, które nas zainteresują. Przeglądając mnóstwo stron zapisu, zauważyliśmy, że wielu z nich brakuje 3 kluczowych informacji, o których powiemy w dzisiejszym podcaście.
Słuchaj aktywnie i rób notatki, by wziąć dla siebie jak najwięcej.
1. Kiedy się odbywa – często spotykam się ze stronami zapisu, na których nie ma wyraźnie podanej informacji, kiedy odbędzie się webinar/szkolenie lub jest ona podana małym drukiem na końcu strony. Według nas taką informację najlepiej jest dać w pierwszej sekcji strony. Dobrze też jest dodać zegar, który odlicza czas do wydarzenia.
2. Pokazanie wartości szkolenia – w internecie jest bardzo dużo wartościowych szkoleń. Musisz pokazać osobie, która jest na Twojej stronie, że warto wybrać właśnie Twoje. Możesz pokazać np. 3 wartości, które wyniesie osoba po szkoleniu lub podstawowe informacje, którymi podzielisz się podczas szkolenia. Musi pojawić się jasna komunikacja, która pokaże osobie, co zyska.
Np. Nauczysz się Y, dzięki czemu będziesz w stanie lepiej poznać swoją grupę docelową.
Bonus – pomyśl o tym, by dać go osobom, które będą live. Podkreśl, że dla osób, które zostaną do końca, przygotowany jest specjalny bonus dostępny tylko na tym szkoleniu.
Pamiętaj, by dać ciekawy nagłówek, który będzie krótko mówił, o czym jest szkolenie np. 2 rzeczy, dzięki którym zrobić X i Y.
Nazwa szkolenia – musi się ona pojawić i zapadać w pamięć. Osoba, która jest zainteresowana, będzie wiedziała w komunikacji z Tobą na jakie szkolenie idzie. Najlepiej, jeśli nazwa szkolenia mówi o tym do kogo jest ono skierowane.
Koszty szkolenia – podaj informację, czy jest ono płatne, czy bezpłatne. Daj znać o tym, jak można się zapisać na to szkolenie i co w związku z tym należy zrobić.
3. Wezwanie do działania – rzucający się w oczy, kontrastujący z tłem i dostępny w pierwszej sekcji strony guzik. W treści zaznacz do jakiego zapisu on kieruje np. zapisuje się na bezpłatne szkolenie lub zapisuje się i osiągam sukces biznesowy w 2020r.
Pamiętaj, żeby kierował on do odpowiedniego miejsca tzn. do formularza osadzonego na stronie lub do pop-up’u, gdzie może się zapisać.
3 rzeczy, o których dziś Ci powiedzieliśmy są dla nas bardzo ważne. Widzimy je, gdy zapisujemy się na szkolenia online. Przypominamy sobie o nich zawsze podczas budowania stron, ponieważ wydaje się, że są to rzeczy bardzo oczywiste, ale często umykają.
Link do naszej strony zapisu, która świetnie zadziałała -> https://www.hugizrecords.com/szkolenie/
PS. Chcesz poznać 3 strategie dotarcia do nowych klientów w internecie?
Znajdziesz je w naszym e-booku “3 niezawodne strategie na rozwój biznesu online” 📘
Odbierz go bezpłatnie tutaj: 💥→ clientpage.pl/prezent
ClientPage 👩🏼🧔🏻
💻 clientpage.pl
👍 Facebook
❤️ Instagram
🎬 YouTube
0 komentarzy